Сьогоднішній наш випуск присвячено прямому врегулюванню в Україні.
Чи дійсно пряме врегулювання забезпечить супер-сервіс і позбавить головного болю при отриманні виплати? Будемо розбиратись – залишайтесь з нами!
В Україні пряме врегулювання здійснюється у двох форматах.
Перший – система прямого врегулювання збитків, як пілотний проект МТСБУ, об’єднує 18 страхових компаній, що підписали відповідну угоду.
Пряме врегулювання здійснюється за наступних умов:
- ДТП сталося за участю виключно двох транспортних засобів без причепів, та є контактним (наявне зіткнення) незалежно від наявності або відсутності потерпілих.
- Обидва водії мали дійсні на момент ДТП поліси, видані страховими компаніями, які є учасниками системи прямого врегулювання.
- Поліси не містять виправлень щодо строку дії договору, ідентифікації транспортного засобу, франшизи, страхових сум. Інформація має збігатись з даними ЦБД МТСБУ.
- Врегульовуються випадки за наявності одноосібної вини одного з учасників ДТП.
Пряме врегулювання можливе як при заповненні Європротоколу, так і при виклику Нацполіції.
Недоліки:
- Не покриваються випадки «обоюдки»
- Ймовірність того, що обидва учасники ДТП мають автоцивілку з прямим врегулюванням – 25%
- Система прямого врегулювання – не затверджена на законодавчому рівні.
І ще декілька порад як отримати страхову виплату, яка за розміром, вас точно влаштує в нашому відео:
Другий формат прямого врегулювання – це пропозиція клієнтові укласти договір страхування неповного (часткового) КАСКО, що захищає тільки від ризику ДТП за умови вини іншого учасника.
Таке КАСКО може йти «бонусом» до автоцивілки без додаткових витрат з боку клієнта чи пропонуватись окремо за доплату.
Оскільки вид страхування добровільний, КАСКО пряме врегулювання може розширювати страховий захист – наприклад покривати евакуацію авто після ДТП, або включати випадки, коли інший учасник ДТП не має поліса автоцивілки або застрахований в неспроможній страховій.
В той же час необхідно вивчати виключення і обмеження страхування: наприклад, старим автомобілям КАСКО аж ніяк не світить, можуть бути додаткові франшизи, ремонт на СТО страховика чи використання неоригінальних деталей, збільшені коефіцієнти зносу, неможливість скористатись Європротоколом.
Ще йтиме мова – як ремонтуватись по КАСКО Прямому врегулюванню, але й так, щоб все влаштовувало:
Підписуйтесь на наш канал – як зберемо 100 підписників – відкриються можливості зробити канал більш красивим. Для того, щоб підписатись, треба натиснути на білий кружок в кінці відео.