fbpx

ISURE.in.ua

Сьогоднішній наш випуск присвячено прямому врегулюванню в Україні.

Чи дійсно пряме врегулювання забезпечить супер-сервіс і позбавить головного болю при отриманні виплати? Будемо розбиратись – залишайтесь з нами!

В Україні пряме врегулювання здійснюється у двох форматах.

Перший – система прямого врегулювання збитків, як пілотний проект МТСБУ, об’єднує 18 страхових компаній, що підписали відповідну угоду.

Пряме врегулювання здійснюється за наступних умов:

  • ДТП сталося за участю виключно двох транспортних засобів без причепів, та є контактним (наявне зіткнення) незалежно від наявності або відсутності потерпілих.
  • Обидва водії мали дійсні на момент ДТП поліси, видані страховими компаніями, які є учасниками системи прямого врегулювання.
  • Поліси не містять виправлень щодо строку дії договору, ідентифікації транспортного засобу, франшизи, страхових сум. Інформація має збігатись з даними ЦБД МТСБУ.
  • Врегульовуються випадки за наявності одноосібної вини одного з учасників ДТП.

Пряме врегулювання можливе як при заповненні Європротоколу, так і при виклику Нацполіції.

Недоліки:

  • Не покриваються випадки «обоюдки»
  • Ймовірність того, що обидва учасники ДТП мають автоцивілку з прямим врегулюванням – 25%
  • Система прямого врегулювання – не затверджена на законодавчому рівні.

І ще декілька порад як отримати страхову виплату, яка за розміром, вас точно влаштує в нашому відео:

Другий формат прямого врегулювання – це пропозиція клієнтові укласти договір страхування неповного (часткового) КАСКО, що захищає тільки від ризику ДТП за умови вини іншого учасника.

Таке КАСКО може йти «бонусом» до автоцивілки без додаткових витрат з боку клієнта чи пропонуватись окремо за доплату.

Оскільки вид страхування добровільний, КАСКО пряме врегулювання може розширювати страховий захист – наприклад покривати евакуацію авто після ДТП, або включати випадки, коли інший учасник ДТП не має поліса автоцивілки або застрахований в неспроможній страховій.

В той же час необхідно вивчати виключення і обмеження страхування: наприклад, старим автомобілям КАСКО аж ніяк не світить, можуть бути додаткові франшизи, ремонт на СТО страховика чи використання неоригінальних деталей, збільшені коефіцієнти зносу, неможливість скористатись Європротоколом.

Ще йтиме мова – як ремонтуватись по КАСКО Прямому врегулюванню, але й так, щоб все влаштовувало:


Підписуйтесь на наш канал – як зберемо 100 підписників – відкриються можливості зробити канал більш красивим. Для того, щоб підписатись, треба натиснути на білий кружок в кінці відео.