fbpx

ISURE.in.ua

В грудні 2016 року розпочалось пряме врегулювання страхових подій з автоцивілки. На сайті Моторно-транспортного страхового бюро України оприлюднено список страхових компаній-учасників системи: http://www.mtsbu.ua/ua/for_consumers/119428/

Станом на сьогодні список наступний:

 

 Код

страховика

Найменування страховика Дата початку участі в системі прямого врегулювання
01 ПАТ «СК «Універсальна»

 

1.12.16

 

03 ПАТ «НАСК «ОРАНТА»

 

1.12.16
27.10.18 – вийшла з угоди про пряме врегулювання

 

04 ПрАТ «УАСК АСКА»

 

1.12.16

 

11 ПрАТ «АСК «ІНГО Україна»

 

1.12.16

 

28 ПрАТ «СК «АСКО-Донбас Північний»

 

1.12.16

 

48 ПрАТ СК «ПЗУ Україна»

 

1.12.16

 

66 ПрАТ «СК «ПРОВІДНА»

 

1.12.16

 

74 АТ «ПРОСТО-страхування»

 

1.12.16

 

75 ПАТ «СК «Колоннейд Україна»

 

1.12.16

 

80 ПрАТ «СК «УНІКА»

 

1.12.16

 

84 АТ «СК «АХА Страхування»

 

1.12.16

 

100 ТДВ «Міжнародна СК»

 

1.12.16

 

120 ТДВ «СК «КРЕДО»

 

1.12.16

 

122 ПАТ «СК «Країна»

 

1.12.16

 

125 ПрАТ «СК «ВУСО»

 

1.12.16

 

129 ПрАТ «СК «БРОКБІЗНЕС»

 

1.12.16

 

146 ПрАТ СК«АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ»

 

1.12.16

 

89  «Європейський страховий альянс»

 

1.02.17

 

Збиток може бути врегульований шляхом прямого врегулювання за умови відповідності сукупності наступних обставин:

  • Водій одного з ТЗ – учасників пригоди є повністю відповідальним за ДТП (немає часткової відповідальності).
  • Поліси учасників ДТП не містять виправлень в даних, на підставі яких визначається строк дії договору страхування, ідентифікується забезпечений транспортний засіб, визначається розмір франшизи та страхових сум;
  • На момент отримання Страховиком потерпілого вимоги (заяви) про врегулювання збитку із застосуванням прямого врегулювання страховики обох сторін є дійсними учасниками Угоди про пряме врегулювання збитків;
  • Обидва ТЗ є забезпеченими на момент ДТП (включаючи ТЗ, для яких не встановлено коригуючий коефіцієнт залежно від типу транспортного засобу (електротранспорт, спецтехніка та ін.), але щодо яких укладений договір ОСЦПВВНТЗ;
  • ДТП сталося за участю виключно двох наземних ТЗ та є контактним (наявне зіткнення), незалежно від наявності або відсутності потерпілих, яким нанесено шкоду життю та здоров’ю. Транспортний засіб з причепом, а так само транспортні засоби під час буксирування, в рамках цього Положення вважаються одним транспортним засобом;

У випадку, якщо відповідно до ознак, наведених вище, збиток не може бути врегульований шляхом прямого врегулювання, Страховик потерпілого, до якого звернувся Потерпілий, протягом п’яти робочих днів після виявлення відповідної обставини, направляє Потерпілому листа з інформацією про порядок врегулювання такого випадку та отримання потерпілим страхового відшкодування. При цьому такий Страховик повертає Потерпілому оригінали отриманих від нього документів із зазначенням дати їх первинного отримання.

Після цього Потерпілий звертається або до Страховика винуватця, або до МТСБУ, або діє іншим чином, з врахуванням рекомендацій Страховика.

Якщо виявиться, що  поліс фальшивий (договір, оформлений на бланку, виготовленому у незаконний спосіб), то збиток не може бути врегульований шляхом прямого врегулювання.

На моєму сайті можна розрахувати вартість автоцивілки та замовити поліс онлайн. При цьому всі укладені поліси обов’язкового страхування відповідальності власників наземних транспортних засобів реєструються в базі МТСБУ. Страховики, які є учасниками системи прямого врегулювання збитків  – АРСЕНАЛ Страхування та Альфа Гарант.