Індійський страховик Bajaj Allianz випустив три нові продукти: Travel Ezee, Boing та Motor On The Spot.
Travel Ezee – програма страхування подорожей, побудована за технологією блокчейн, щоб клієнти могли придбати страхування для подорожей та подавати заяви про страхові випадки в цифровій формі. У разі страхового випадку клієнт сканує свій квиток та паспорт за допомогою застосунку. Програма також повідомить клієнта у випадку затримки рейсу, оскільки співпрацює з інтегрованими даними.
Продукт Boing є чат-ботом, який розміщується на веб-сторінці компанії, у застосунках та на сторінці Facebook. Його запровадили для цілодобової підтримки клієнтів з широкого кола питань: від загальної інформації про компанію до персональної консультації щодо облікового запису клієнта.
“Motor On Spot” – це функція дистанційної оцінки пошкоджень транспортного засобу, яка дозволяє клієнтам перевіряти їхні збитки автоматично та скоротити час на отримання страхового відшкодування до 30 хвилин. Зараз середній термін отримання виплат – 7 днів. Ця функція працює для збитків до 300 доларів. Страхувальник завантажує фотографії пошкодженого автомобіля через застосунок, що проводить оцінку завданих збитків.
У США Allstate також дозволяє власникам страхових полісів подавати фотографії для оцінки виплат своїх претензій через застосунок QuickFoto Claim. Оскільки автомобілі зараз – це дуже складні механізми, то якщо під час ремонту виявляться приховані пошкодження, страхова компанія додатково відшкодує їх власнику.
Джерело статті: https://coverager.com/bajaj-allianz-never-sleeps/