fbpx

ISURE.in.ua

Автомобілі, ввезені в Україну з американського ринку, коштують значно дешевше своїх європейських аналогів. Але при виведенні середньостатистичного значення вартості автомобіля конкретної марки і моделі ця обставина практично ніяк не враховується.

Внаслідок чого страховики, які при укладанні договору КАСКО, користуються цим методом оцінки:

а) не добирають близько 12,3% страхових премій при страхуванні автомобілів європейського ринку;

б) переплачують на 7,1% в разі тотальної загибелі американців.

Такі висновки наводить Олег Голубенко, результати дослідження можна глянути за посиланням: https://auto.24tv.ua/avto_z_ssha_deshevshi_avto_z_yevropy_riznytsia_v_tsini_v_ukraini_2020_n21090

Також, автор наводить пошкодження американських автомобілів, що можуть призвести до складнощів їх ремонту, зокрема, ремонт після ДТП за кордоном на неофіційному СТО чи особливості ремонту в Україні: особливості комплектації ускладнюють пошук деталей, відмінності у ПО не дозволять відсканувати авто на наявність “проблем”.

Але основними причинами, за якими ціна на американські автомобілі є привабливо низькою для наших покупців, є перш за все наявність у автомобіля тих чи інших проблем, які ми постаралися тут узагальнити:

1. Відкликання автомобіля (Open recalls)

Є багато автомобілів з США, які не повертаються виробнику при їх відкликані для усунення тих чи інших несправностей. Ці автомобілі, природно, мають підвищений ризик для покупця, оскільки покупець не знає, що з автомобілем не так, і як це може вплинути на його експлуатацію. Нерідко, ігноруючи відгук виробника, власники таких автомобілів продають їх за кордон. Наприклад, в даний час в Європі налічується понад 188 тисяч таких автомобілів, ввезених з США.

2. Присвоєння автомобілю титулу “врятований” (Salvage Title)

У Північній Америці цей титул говорить про те, що за транспортний засіб страховою компанією було виплачено відшкодування, але воно може бути відновлено.

Причини, за якими ТЗ може отримати “право на порятунок”:
1) Збиток від повені: пошкоджені в результаті повені автомобілі іноді отримують право на порятунок.
2) Збиток від граду.
3) Відновлення після викрадення.
4) Вандалізм.

3. Тотальна загибель (Total loss)

Автомобіль вважається тотально знищеним, коли вартість його ремонту перевищує фактичну вартість автомобіля (наприклад, штат Техас) або становить певний відсоток від вартості, який в кожному штаті може відрізнятися. Наприклад, в Неваді він становить 50%, Оклахомі – 60%, Небрасці – 65%, в штатах Мічиган і Індіана – 70%, в штатах Алабама, Айова, Канзас, Кентуккі, Массачусетс, Мен, Монтана, Нью-Гемпшир, Нью Йорк, Північна Кароліна, Північна Дакота, Південна Кароліна, Теннесі, Вірджинія, Західна Вірджинія, Вайомінг – 75%, у Флориді, Міссісіпі і Орегоні – 80%.

На практиці це означає, що якщо б ви зазнали аварії на Toyota Camry вартістю 4800 доларів в Оклахомі, то тотальною загибеллю буде вважатися ремонт на суму 2880 доларів (або 60%) від вартості автомобіля.

4. Затоплення (Flood Damage)

За даними Carfax, в Європу було ввезено з США понад 13 тисяч автомобілів з історією збитків від повені.

5. Спрацьовування подушок безпеки (Airbag Deployment)

Ще одним фактором ризику для покупців автомобілів з американського ринку є спрацьовані подушки безпеки. Часто подушки безпеки відновлюються з найменшими витратами, що означає, що вони не забезпечують повного захисту або функціональності, як було обіцяно виробником.

В даний час в Європі є понад 18 тисяч автомобілів з історією спрацьовування подушок безпеки, які були імпортовані з США.
Інші причини можна переглянути тут: https://auto.24tv.ua/avto_bu_z_ssha_v_ukraini_v_yakomu_stani_pryizhdzhaiut_analiz_vydy_zbytkiv_n20982

Отже, купуючи авто з Америки, треба одразу шукати майстра з неофіційного СТО, що буде займатись ремонтом конкретно вашої моделі авто та в договорі КАСКО не обирати опцію “ремонт на гарантійному СТО”.

Страхову виплату доведеться отримувати “на руки” або домовлятись зі страховою про перерахування коштів на ваше СТО.

Але застрахувати автомобіль цілком реально.
Страхування КАСКО